Найчастіше використовую такі методи ІКТ:«Метод проектів» у поєднанні з ІКТ сприяє формуванню в учнів умінь і навичок знаходження, обробки та відбору потрібної інформації. Будь-яке дослідження – це авторський підхід, своє бачення проблеми, тому воно розкриває творчий потенціал учня.
«Віртуальна (або демонстраційна) лабораторна робота». Як і в реальній лабораторній роботі, у віртуальній формую в учнів необхідні навички дослідження: висунення гіпотез та їх перевірка, стандартизація умов, чітка фіксація умов і результатів експериментів, формулювання висновків.
«Навчальне відео» – відеоряд, що може бути представлений відеоматеріалами, зображеннями (наприклад, різноманіття живих організмів) із звуковим супроводом. При перегляді навчального відео обов’язково пропоную учням певні завдання.
Мультимедійна презентація, яка може бути: основою уроку, його «скелетом»; частиною уроку; творчою роботою учня, перед яким необхідно поставити мету, обговорити зміст роботи, час на її захист, критерії оцінки. Створені мною презентації мають власний методичний супровід із системою відомих учням опорних сигналів для виконання певних видів завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар